Groenhart Magazine
maken. Om een voorbeeld te geven: onze onderhoudsmedewerkers brengen dagelijks bezoeken aan meerdere klanten. Voorheen ging dat middels papieren opdrachtbonnen. Inmiddels werken zij met een iPad, waarop ze de opdracht, benodigde materiaal en de historie kunnen bekijken. Hierop houden ze ook hun uren bij en tekenen ze de opdracht af. Dit komt vervolgens automatisch bij onze administratie terecht.’ Ook is deze groep werknemers gebaat bij het nieuwe ‘grijpmagazijn’. Brian: ‘Een magazijn met klein materiaal waar nogal eens aan misgegrepen werd, gebaseerd op de hardlopers die we met Groenhart hebben vast- gesteld op basis van onze inkoop. Het magazijn hebben we in samen- werking met Groenhart opgezet en wordt op gezette tijden door hen bijgevuld. Op die manier zorgen we ervoor dat onze mensen zo efficiënt mogelijk aan het werk kunnen. In de toekomst willen we uitbreiden met de bestelapp van Groenhart en willen we het ‘grijpmagazijn’ ook digitalise- ren. Maar in beide gevallen geldt dat we de processen stap voor stap willen realiseren, om zeker te weten dat het ook goed geïmplementeerd wordt. Zo blijven er de komende jaren nog ge- noeg uitdagingen om aan te werken.’ WE ZIJN ALTIJD ACTIEF OP ZOEK NAAR INNOVATIES OM HET WERK EFFECTIEVER EN EFFICIËNTER TE MAKEN.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDMyNjQ=